söndag 28 december 2008

Oo Heliga Söndagar!

Hejsan!
Idag har det vart en slapp dag! Jag har setat framför datorn hela lååånga dagen, och fixat mina foton. Jag har velat gå igenom och sorterat dom länge nu, och ÄNTLIGEN är det färdigt! Det har tagit mig nästan 16 timmar sammanlagt. Jag har alltså 24G bilder som jag har sorterat in i mappar och kategorier. Helt sjukt mycket! Det var faktiskt roligt att gå igenom allt. Man har så många bilder i datorn som man inte har i minnet ;)

Jag fotade lite igår. Helt kanon blev det! Typiskt att bilderna ska bli så bra när jag precis köpt ny kamera.. den gamla kanske känner lukten av konkuransen och måste prestera lite, vad vet jag?
Fungerar gör det iaf! Baben kommer dock inte hem förrän tidigast Tisdag.

Har varit en bra dag annars, väldigt lugn. Tog en kort prommis mitt på dagen för att sträcka lite på mig och kvickna till. Sen kom Fredde hem och gjorde wok. Smaskens!! Tyvärr hade vi inga nötter den här gången, men det var gott endå!

Här kommer lite bilder från dagens sortering och från gårdagens foto-shoot;


Nu ska jag sova, och vila nacken! I morgon måste jag ut och röra på mig, annars börjar jag nog rosta! Sov så sött.

0 kommentarer: