fredag 26 december 2008

Annandag Jul .

Hejhopp!

Nu har jag (äntligen) kvicknat till efter storhelgen. Det blev lite mycket tror jag, eftersom jag blev helt utpumpad. Och - NEJ, jag var faktiskt spiknykter så det är inte "dagen efter sjuka". :)
Det var jätteroligt att få fira hemma. Vi dukade långbord i köket, helt perfekt när det kommer så mycket folk. 13 st var vi, och julklapparna var väl det 3 dubbla. Det blev fina julklappar iaf.
Jag fick ett fleece-underställ som jag ska ha när jag är ute och promenerar eller fotar, Scrapbooking saker + böcker, pengar, ett fint halsband, varma sockor och en filt. Folk tycker visst att jag är fryssen ;) , och till sist en Spa-upplevelse av pojkvännen.

Nu är det ju mellandags-rea som alla vet, och jag har såklart spanat in en ny babe.
Tyvärr så kostar den lite för mycket just nu, men det är helt klart något jag ska köpa längre fram!

Nu ska jag snart till Syrran och pyssla. Jag har inte kommit på något att göra än, men det kommer väl. Jag har ju massa böcker att inspireras av! Härligt.

Jag skriver kanske mer ikväll! Hare o Kanin så länge!

0 kommentarer: