fredag 19 december 2008

Country VS. Grease.

Tjo!
Nu är jag här igen- med lite ny musik. Jag är ganska säker på att jag har den konstigaste musiksmaken på norra halvklotet. Hursomhelst så har jag lyssnat på Country musik hela dagen, the music of pain, so to speak. Jag blir dock på kanonhumör av den! Sen har jag hittat gamla Rednex låtar som iof är ganska pinsamma, men oerhörda glädjespridare. Det är ju synd att man inte är 5 år och kan skutta runt på vardagsrumsgolvet, men då tror väl grannarna att man är tokig!
Fick även tag i några gamla Grease låtar. Vem kan låta bli att sjunga när man hör dom?

Pissväder! Jag längtar redan till sommaren! Därav layout-bytet här på bloggen. Nu är julen snart över, och sen ska jag planera för sommaren! Det är väl underligt att man ska vara ett halvår för tidig jämt. Jag började planera inför jul redan i höstas, så inte är det konstigt man blir less, haha.

Vi var iaf till Sala idag och handlade. Jag hittade 2 bra julklappar. Eller iaf 1, den andra är ju lite skämtsam, men säkert användbar. Tyvärr så kan jag inte avslöja någon av dom eftersom jag vet att det snokas här emellanåt. ;) Så ni får hålla er till tåls. Det blev en sardinburk och en burk med tonfisk till Kissarna. Det får dom på Julaftons morgon.
Vi satt tidigare ikväll och funderade på vad vi skulle göra på nyår. Jag tyckte vi kunde fira själva, med vin, räk-toast och annat smask, men vi får se. Varför firar man egentligen nyår? Det är ju knappast för att man blir äldre. Nä, jag tippar på att folk är glada för att dom överlevt hela året. Å andra sidan, varför fira året som gått överhuvudtaget? Det kommer ju nya år hela tiden...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det har du f-n rätt i; det kommer ju nya år hela tiden! Så har jag aldrig sett på det. Å andra sidan lär väl det mesta slå det här pissåret.
/June

Anonym sa...

Förresten, Hansa fick till en skiiitbra bild på dig som jag tycker att du ska ta med på din hemsida. =)
/samma