tisdag 23 december 2008

23:e December 2008

Full rulle har det vart idag! Storstädningen blev äntligen av! Och fint blev det.. tycker ni inte?

Köket: (Jajamän! Det är julgodis som står på bordet ;)


Vardagsrummet:


Granen:


Skuns sover i soffan, trött efter dagens rabalder med dammsugaren..



Och till sist Kompis som sitter och tittar efter Tomten:


Fredde håller på att fixa till skinkan, så nu luktar det till och med jul i huset! I morrn blir det förmodligen ännu mer full rulle, då servisen ska bäras över från Mamma (på order..) . Och folk som säger att svärmödrar är jobbiga! Dom har nog inga egna ;)
Emelie fick sina bilder idag, och hon var jätte-nöjd! Känns skit bra! Speciellt eftersom jag var så himla nöjd själv! Det blir bara bättre och bättre, och förstås roligare och roligare!

Jag hjälpte Mamma att klä granen ikväll, och passade på att ta mig ett jul-bad eftersom hon är så lyxig och har ett badkar! Så underbart att få plaska i varmt vatten!
Nu ska jag fixa sista sidan i Pappas album, och slå in en julklapp till Tomten! Sen kryper jag till kojs med gott samvete!

Ses vi inte i morgon, så får ni ha en Riktigt God Jul! Det ska iaf jag ha!

1 kommentarer:

Sara Sverin-Söderberg sa...

Gud så fint ni har gjort! Hoppas att n får det jätte trevligt! God jul!!
Massa julkramar!!