tisdag 9 december 2008

9:e December. Jobbdags.

Hejhå!

Nu är det dags igen. Jag har gjort matlådor, tvättat sängkläder och packat. Idag åker jag till Ockelbo och ska jobba 2 dygn. Kommer hem igen på Torsdag kväll, sen ska det njutas över helgen! Trodde jag ja.. ska man få julfint här hemma så är det nog dags att sätta igång! Helgen går nog åt till att städa och kanske pyssla lite med annat, om jag hinner. Känner att jag har ett "flyt" på inspirationen nu. Sådant är det viktigt att man tar tillvara på, för man vet aldrig när den försvinner igen.
Nu har jag lagt till lite mer musik på sidan.. jag praktiskt taget snubblade över "May it be", och fick lite nostalgi känslor så den åkte raka vägen in på listan. Ironiskt nog så tänker jag inte på filmen (Lord of the Ring) utan på extra-materialet till filmen. Det är ju sjukt roligt, för er som missat det!!

Jag återkommer senare ikväll med lite mysiga länkar som jag vill dela med mig av. Eller kanske blir det ett par videos.. vi får se. Nu ska jag bära ut allt i bilen och börja min långa resa till jobbet. Ush vad tungt det känns. Det enda som driver mig just nu är känslan jag kommer att ha på Torsdag när jag är på väg hem och vet att jag har gjort mitt för den här veckan.
Nåja, see ya'll later! <3

0 kommentarer: