måndag 15 december 2008

15:e December. 2008

Hej igen.

Det blev ett litet hopp här, har inte riktigt hunnit med bloggennsenaste dagarna. Men nu är jag här igen, med en del positiva nyheter!

Fotograferingen gick över förväntan! Det var jätteroligt, alla gjorde sitt bästa och resultatet blev verkligen kanon! Jag blev riktigt super nöjd med bilderna! Dessutom har jag fått 3 nya foto jobb; 2 familjefotograferingar och en lite mer personlig. Hur kul som helst!
Hansa var med mig och fotade i Fredags. Jag måste få erkänna att det var skönt att ha lite sällskap utöver dom jag fotade. Man blir lätt uppeggad och väldigt stressad, så då kan det vara skönt att ha någon med sig. Sen är det ju roligare om man är två!
Familjen blev jättenöjda med sina bilder, och sålänge dom är nöjda, så är jag ännu nöjdare!
Emelie och Charlie var förbi också, och tog en stund i strålkastar ljuset. Såhär blev det:


Jag blir iaf. hemma över Jul. Detta bestämdes igår. Jag känner mig lättad om jag ska vara ärlig. Samtidigt är det en jobbit period just nu.
Det ska bli så roligt att få fira jul hemma i huset med familjen! Både jag och Fredrik ser fram emot det! Så, ett par dagar innan jul är det storstädning som gäller och självklart godisbak! Om jag orkar.. tänka sig att jag har så mycket att göra. Slå in julklappar, pynta, fixa granen, fixa mat, städa, göra klart pappas julklapp, och allt annat som hör julen till.

Igår var en kompis, Rebecka, hit med två julklappar till mig. Ojj, så nyfiken jag blev!
Dom ligger här på bordet, FAKTISKT så är dom fortfarande oöppnade! Jag ska lämna hennes sen också. Det får bli i morgon. Jag hoppas hon tycker om dom!
Jag vet inte vad jag ska köpa till Fredde i julklapp, och hans mamma.. Det blir skitsvårt. Jag tänkte åka till Sala i helgen och spana in nya köpcentrumet där, och hoppas på att hitta nåt.

Nu ska jag slå en pling till min kusin och höra om hon har lust att modella lite innan jul. Jag känner att jag har fått en släng av inspiration just nu och den måste jag ta vara på!

På kärt återseende!
/Josefin

1 kommentarer:

Ejmy sa...

tänker på dig! sköt om dig!