lördag 6 december 2008

6:e December 2008.

Yay!

Nu har jag också hamnat i bloggträsket! Ojj vilken tid det tog att få bloggen färdig.. kul att jag fick in lite musik. Ska försöka leta på lite fler låtar längre fram. Önskemål?

Just nu sitter jag och mjukar lite, har haft mycket att göra idag. För en gångs skull.. :)
Jag har förberett mig för den årliga julmarknaden här i byn. Det blev inte så mycket att visa upp, lite fotografier, några Scrap-album.. alltid något. Jag har inte fotat på länge, länge. Det har varit ett alldeles för ruskigt och slaskigt väder ute! När ska solen komma tillbaka egentligen? Fortsätter det såhär måste vi börja knapra D-vitamin här oppe! Det är ju sjukt deprimerande med detta ständiga mörker. Hejja Sverige!!

En till sak som är deprimerande är att sista avsnittet av True Blood gått. Nu får jag vänta till i sommar, då andra säsongen släpps. Men shiieeeet vad länge, vilken plåga!! Det var längesen jag fastnade så för en serie, jag som aldrig kollar på TV. Sexy or Kinky? Jaja, hur som hellst så längtar jag redan till sommaren 2009, True Blood är bara EN av anledningarna! ;)
VARFÖR kan det inte vara sommar året om!?





0 kommentarer: