torsdag 18 december 2008

18:e December 2008.

Hej!
Idag har jag vart i studion och fotat Casper och Petronella. Det var meningen att det skulle bli fina porträttfoton, men så fick Casper för sig att släpa in crossen in till studion. Han tyckte att vi skulle fota den också, och det gjorde vi! Såhär blev det:


Ganska häftiga bilder tycker jag!
Fick inte så många fina porträttbilder, men några iaf. Hoppas syrran blir nöjd med dom få hon fick! Annars fick säkert Hansa några som hon kan sno! ;)

Här kommer kortet jag tyckte var bäst;



I morgon ska jag in till Sala på eftermiddagen, med Mamma och Lena (svärmor). Vi ska kika efter de sista julklapparna, och en julskinka! Det är bara 6 dagar kvar till Julafton. Känns inte så. Jag har inte fått några riktiga julkänslor än. Men dom kommer nog ska ni se!
Nu ska jag sussa. Helt slut.
Nattnatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul, det blir säkert skitbra, det här!! Jag gillar bilden längst ner och även den sista crossbilden. Det är ju liksom Casper i ett nötskal, känns det som. Fick du några bra på bara Petronella då?
/June på www.junebacken.se

Sara Sverin-Söderberg sa...

Gud vad fina! Du e så duktig.. måste få sno med dig när jag rider eller kör nång gång.. =) Puss!