söndag 7 december 2008

7:e December 2008

Hej igen!

Det här blir ett litet smakprov inför kvällens bloggande.. jag fick lite tid över nu på morgonen.
Jag tänkte jag skulle visa er mina senaste garderob-fynd;

Nya stövlar. 127:- .... Klänning. 54:- ....

Jag hittade också en "Måste ha" klänning med röda prickar, inför sommaren 2009. Min kära syster har lovat mig att sy mig en klänning i valfri design. Jag tänkte jag skulle ta och leta på ett riktigt snyggt tyg. Helst med röda Cherrys, det är urläckert!! Frågan är bara vart man hittar sånt tyg?

Här kommer bilden på klänningen och tyget:


Sådär ja. Nu har jag tagit upp tillräckligt med plats. Får se om jag klottrar lite till efter marknaden. Skitväder är det, har inte alls lust att stå ute i flera timmar, men men. Jag får klä på mig ordentligt! Ses sen..

0 kommentarer: