tisdag 9 december 2008

Kväll, 9:e Dec. Inslag; Djurtema.

Är det verkligen meningen att man ska blogga 2 gånger om dagen? Nu har jag verkligen fastnat! ;)

Jag skrev ju i morse och lovade lite länkar.. så blev det inte. Istället blev det bara en länk som jag bara älskar! Jag har setat mycket på YouTube och glott på allt möjligt. men hittills har ingen annan video slagit den här! Varsågod och ta en titt..


Jag fick ett SMS från en gammal (nä, inte så gammal) arbetskamrat. Hon ville ta en prommis på Torsdag morgon. Jättekul tyckte jag! Jag har faktiskt tänkt lite på henne, så det var kul att iaf hon fick tummen ur ****** och hörde av sig! Speciellt eftersom jag är ganska dåligt på just den biten.. :)
Kul att man börjar höra av "människor från förr". Nu låter det som om jag är supergammal.. men ni vet säkert vad jag menar. Lite har man ju hunnit med iaf.. ;)


Och till sist, dagens funderare ;
-Vem vill du helst ta med till en öde ö - ditt husdjur eller din partner?


Nu ska jag strax sova. Blir upp tidigt i morgon, sen personalmöte kl 11, och sen jobb ett dygn till. Ses i morrn!

3 kommentarer:

Daiman sa...

Inte partnern iaf ! :*

Ejmy sa...

hej stumpan=) allt väl? hoppas det, kanske hakar på på torsdag om man får förstås.. sköt om dig! kram kram

Anonym sa...

Nämen gud! Jag blev alldeles tårögd av den där videon!
/June på www.junebacken.se