lördag 24 januari 2009

Världens tråkigaste Lördag..

Skitväder! Kl. är 10:00 och det är så grått att man inte kan skilja på vad som är upp och vad som är ner. Det är nu man skulle ha en villa i Spanien att fly till, och komma hem igen lagom till skolavslutningarna. Känns som en evighet innan allt börjar blomstra igen. Förbannade j*vla snö!

Jag har spenderat hela morgonen framför TV:n. Det har börjat en ny serie som jag självklart måste följa! Den innehåller alla ingredienser som behövs för att jag ska fastna: Mytologi, Magi, England och en riktigt het prins! Kan det bli bättre? För er som blir nyfikna kommer en länk här.

Igår var vi och lämnade bilderna på Alice mm. Jag hoppas alla blir nöjda! Jag fick en bild på en.. ja, jag har ingen aning om vad det är för något så bestäm själva;
Tyvärr var den långt ifrån, och bilden blev lite suddig.

Jag har heller ingen aning om vad jag ska hitta på idag, man kanske skulle passa på att träna när det är sånt dåligt väder. Under den här perioden är nog Norden sämsta tänkbara plats på planeten. Fruktansvärt deprimerande. Det måste ha skett ett misstag, jag är född på fel sida av ekvatorn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kom hit och pyssla då om du har tråkigt! Jag är mitt emellan två jobbdygn så jag ska bara ta det lugnt och sy lite..
/June

Anonym sa...

Det ser ut som en bäver! Dom kan vara svåra att få på bild och framför allt helkropp!/Peter

Josefin Hermansson sa...

Ja, jag fick skynda upp med kameran för att hinna fånga den på bild. Så jädrans synd att den blev suddig.