tisdag 6 januari 2009

Hmm...

Hejhopp!

Nu är jag tillbaka.

Idag har vi fått rumpan ur hissen och köpt gymkort. Nu ska det sättas igång vare sig folk vill eller inte. (Folk=jag).

Jag har också varit ute och fotat lite. Jag tänkte ta en städ-dag (Gudarna ska veta att det behövs...) men äsch, jag fick ett infall och ville ut. Så, jag tog bilen till Östa. Tror jag var borta en timme ungefär. Då hann jag köpa ägg också, Gud vad jag är effektiv! :)
Så mycket fotande blev det inte, och det gör inget. Vädret var inte på topp iaf! Jag fick ändå ett par bra bilder. Så slängde jag ihop en panorama också. Vad tycks?

2 kommentarer:

Sara Sverin-Söderberg sa...

Du e då jävla duktig!!... Å så gör du att jag MÅSTE se Top Gun i kväll.. sån tur att jag fick den av mamma i julklapp...Blir ju helsugen när man hör din musik!..Vill oxå ha musik på min blogg.. Hur gör man?...Puss!

Anonym sa...

Proffsigt.. // Hansa