måndag 12 januari 2009

454 superkort.

Jajamän! Tro det eller ej, men det var inte många bilder jag fick plocka bort från gårdagens photoshoot. Ändå har jag blivit väldigt kräsen sen jag fick hem "Babe den lilla (faktiskt ganska stora) kameran"...
Det är inte ofta man är nöjd med så många bilder, jag tycker nästan jag får plocka bort 50% av alla bilder jag kommer hem med. Vi fotade nästan 3 timmar i sträck igår, och vi konstaterade ganska snabbt att vi inte får glömma att tacka GUD för digital teknik! Det hade blivit miltals med filmrulle annars. Tänk vad man hade trasslat in sig! (Det lyckades faktiskt Hansa ganska bra med ändå.. för en gångs skull så var det inte jag! ;)

Nu brukar vi ju inte fota så länge, men vi hade faktiskt storbesök. Alice Svensson, tvåa i Idol 2008, var så snäll och ställde upp för plåtning! Ruskigt skojjigt var det, men nu är det knäskydd som gäller! Men jag ska nog inte gnälla. Det kan inte vara lätt att få stå ut med 2 helknasiga fotografer. Så 1000 tack till modellen för tålamodet!
Här kommer iaf lite bilder. Se och njut! Det gör iaf jag!

Så, nu när ni sett några bilder.. blir man inte lite avis på dojjorna?

By the way, så har jag beställt lite snygga visitkort, så vill ni ha så är det bara att hojta! Jag jobbar också på en ny hemsida. En gemensam hemsida för mig och Hansa. Ingen dum idé va? HÄR är adressen. Kolla och säg vad ni tycker!

Nu har jag faktiskt ett request till er som läser min blogg. Jag behöver lite ny musik på bloggen, så ring och tipsa om ni sett och hört något! Nää, men skriv iaf och tipsa! Vadsomhelst som håller stilen!

Nej, nu ska jag ta en paus, mina ögon har 48 kanter efter all tid vid datorn! Nu är det popcorn som gäller och en helkväll (eller snarare sista timmen innan läggdags) framför TV:n! Har ni tur, blir det fler bilder i morgon! Jag måste ju visa er min fantastiskt söta cape jag fick av June!

Nu måste jag slita mig, annars kommer jag aldrig härifrån! Go'natt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig!
Bilderna blev verkligen jätte fina!!
Magdalena.

Anonym sa...

Ruskigt snygga bilder!
/June

Anonym sa...

alice är världens finaste!!

Anonym sa...

Alice har lagt ut ditt ett foto på hennes blogg, men det har du kanske sett redan!! alicesvensson.blogg.se

Josefin Hermansson sa...

Jajamen! Jättekul att hon tyckte om dom få jag lade ut! :)

Anonym sa...

haapa paapa wapi....// Hansa

kolla kommentar på min blogg!!

Anonym sa...

Alltså
Alltså
Alice är tamejfan den vackraste människan som existerar i universum
Shit, jag älskar henne <3

Anonym sa...

Bra jobbat !!