onsdag 7 januari 2009

8 Januari 2009

Hej!
Nu är kl ganska tidig, så jag är uppe med tuppen!

Igår var jag och Monica till Ockelbo. Det var roligt att träffa Ida igen, hon tyckte också att det var kul att vi kom.
Vi var tillbaka runt 2, så jag stack ner till stallet och mockade. Klädde ju på mig som en Michellingubbe, så mockningen blev som ett träningspass. Svettig som en gris var jag.
Det var ganska skönt att tralla runt där ett tag. Hästarna stod förnöjt och glodde på mig medans jag arbetade. Rogivande.. :)

När jag kom hem igen så ringde jag Lena. Vi tog en sväng till gymmet. En timme där, sen var jag slutkörd! Jag åkte hem igen, och åt Lasagne. Jag säger som katten Gustaf - Lasagne är det bästa som finns!
Sen, för att fördriva kvällen så satt jag och pluggade lite foto. Jag har lånat 2 böcker som jag praktiskt taget har plöjt igenom. Iaf den första. Jag skriver anteckningar efter varje kapitel.. sånt som är bra att komma ihåg. Superbra böcker. Dom har till och med fått mig att plöja igenom dom på kort tid och med intresse, även fast det är teoriböcker. Det är ju det tråkigaste som finns!
Nu ska jag äta frukost, sen ska jag plugga lite till. Ska ev. ut och fota idag. Rebecka ville hänga på och prova min D40. Blir nog Gysinge tror jag. Det var längesen, och jag har inte varit där med nya kameran. Jag ska INTE glömma stativet idag! Ha det bra, bilderna kommer ikväll.

0 kommentarer: