söndag 4 januari 2009

Ush, så korta dagar!

Ja, precis som rubriken säger, så är jag väldans trött på vintervädret. Ändå har vi faktiskt haft sol i nån vecka nu. Dagarna är så korta, man går upp och gör det man ska. Sen, rätt var det är, så är det mörkt. Sjukt tråkigt att behöva känna tidspress när man vill ta en heldag och fota. Solen springer för fort över himlen när det är vinter.

Så igår, för att kompensera lite, så tog jag och scrappade mina bilder från förra sommaren. Jag hittade en massa gamla bilder som jag inte visste att jag hade. Bl.a bilder på mig och Sara när vi var mindre. Man glömmer ju så fort.

När jag var färdig med det så letade jag vidare och hittade lite andra bilder som jag sedan spenderade hela kvällen på att redigera. Ganska bra resultat tycker jag faktiskt.

En gammal kompis ringde mig idag, som jag inte träffat på fler, fler år. Vi tog en långpromenad och pratade lite. Roligt. Hon kommer att sluta skolan i år, som fullt utbildad Sjuksköterska. Man blir ju lite avis måste jag säga. Inte på jobbet, men på att hon vet vad hon vill och har gjort det till verklighet. Själv är man fortfarande i sjön och trampar vatten. jag har ingen aning om vad jag vill. Eller jo - det är ju mycket jag vill göra, men inget jag kan "make a living" på. Väldigt deprimerande...

Nej, här kommer lite bilder på det jag har scrappat. Inte så bra bilder men dom får duga.. jag orkade inte ta om dom.


Ha det så bra, så hörs vi.

1 kommentarer:

Sara Sverin-Söderberg sa...

Hej! Härliga bilder!! Fasiken så roligt på den gamla goda tiden... haha... måste få se hela verket nån dag!... hoppas du får en trevlig fortsättning så hörs vi! SNART!!. KRAM :)