tisdag 27 januari 2009

Uppdatering.

Jag satt här och funderade på hur jag skulle fixa musiken här på bloggen. Det har irriterat mig länge att man inte kan scrolla ner och byta låt som man vill medan man läser. Så, nu har jag äntligen löst det här problemet genom att placera musiken allra längst ner på bloggen, under alla inlägg. Folk tycker ju olika, och nu har ni chansen att välja bakgrundsmusik varje gång ni går in och läser vad jag skrivit. Jag har också bytt ut musiken, och fler låtar lär det bli så småningom. Men just nu har jag inga fler på lager.. så tips är välkomna!

Jag tänkta iaf att jag skulle börja med sommar-musik, för nu j*vlar är jag less på vintern! Tyvärr hittade jag inget med Gyllene Tider (det är ju nästan ett måste till sommaren..) .

OCH.. nu tycker jag att folk är dåliga på att blogga! Jag har några få bloggar jag följer, men jag vill ha fler! Så, gott folk sätt igång! Skapa en egen blogg, och skriv så tagentbordet glöder! Kom igen nu.. hur svårt kan det va? Det är mycket roligare än man tror!
Länk kommer här; https://www.blogger.com/start
Gå nu in på den, skapa ett konto och börja blogga! Glöm bara inte bort att börja följa min blogg, eller skicka mig en länk, så jag kan gå in och kika på er blogg sen!

Jag väntar otåligt...

3 kommentarer:

~Rachel~ sa...

Thanks for following my blog... Fabulous pictures. Unfortunately, I cannot read yours too. =[

~RDR

Sara Sverin-Söderberg sa...

Haha.. du vill inte veta!! blir så jävla less bara!!
Kollade med rökmaskinen, men den är ute på någon yttrestation... men jag ska kolla om det finns rökgranater på station.. det skulle ev göra de... hehe !!

Sara Sverin-Söderberg sa...

haha.. fan vad härligt! du måste lägga ut något smakprov.. vill se!! jag vill jag vill jag vill!!! hehe!!! skynda skynd skynda!!1 Puss!