måndag 26 januari 2009

Smått, smått, smått.

Hallå!

Idag har det varit fullt ös! Jag drog till Sala på förmiddagen och köpte mat för månaden! Tänk vad kul det är att fylla kylen med massa gott! Det blev en brödrost också, som jag önskat mig sen i somras! Äntligen ska jag ta mina toast-skagen. Yummy!

Jag lovade lite bilder från förra veckans fotograferingar. Nu blir det mycket svartvitt, men jag har kört fast! Det blir snyggare i svartvitt helt enkelt..
Först ut är min kompis med hennes 2-åriga plutt. Personligen tycker jag att Mamma blir kanonbra på bild!


Andra fotografering blev i samma stil, men med olika poser/teman. Som avslutning fick vi en voffsing att plåta. Bilder kommer här:



Så, det blev ganska många bilder idag. Nu ska jag ta och äta upp min nyponsoppa och kolla på Arn. (Min dator har flippat! Hur kan det få Nyponsoppa till Nylonsoppa!?)

Natt natt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar bilderna på min 2-åring å 4-åringen på fyra ben men det är svårt att få henna att synas hon blir nästan alltid bara svart! =o/
Men jag är mer än nöjd så risken är att ni får krypa å åla å få ont i ryggen flera gånger! =O) Tackar för aaaalllla bilderna/ Peter

Sara Sverin-Söderberg sa...

Vilken härlig bild på vovven! Lovley! Haha.. blir fan sugen på att ställa sig framför kameran när man ser dina bilder... Kanske tilloch med jag skulle fastna.. hehe! hörs! puss =)

Anonym sa...

Jättefina!!
/June

Josefin Hermansson sa...

#1. Kul att du är nöjd! Det finns fler bilder på vovven, så du kanske hittar någon som är bättre än den jag lade ut.

#2. Ja men det är bara att posa! =D
Det blir väl lite brandis bilder snart, eller?

#3. Tackar! Jag är jättenöjd!

Anonym sa...

Vilka bra bilder du tagit! jättekul att titta in till dig då och då.