onsdag 21 januari 2009

Hängig.

Hejhej!

Jag känner mig inte bra alls. Undra om jag inte är på väg att bli sjuk. Ont i ryggen har jag, snart går jag nog av på mitten!

Annars är det bra. I'm a busy woman, och har haft jätte lite tid till att blogga. Det ska jag försöka ändra på.
Photoshooten gick kanon bra idag. Men det blev lite för mycket krypande på golvet. (Och folk tycker synd om modellerna! Har dom en aning om vad den stackars forotgrafen måste gå igenom?)
Nä, men allvarligt tror jag att jag måste dra ner på tränandet. Det har nog blivit lite för mycket på senaste. Typiskt, när man precis börjar tycka att det är roligt! Det är ju nu det börjar synas!

I morgon ska jag till Östervåla kl. 14:00. Efter det hade jag tänkt sätta mig ner med en vetekudde och lattja lite med bilderna från idag. Jag har hunnit rensa (grovrensat) och det var 400 bilder som åkte i korgen! 400 av 974 är helt suveränt! Jag är jättenöjd... som vanligt! =)
Har ni tur kommer det lite bilder i morgon bitti redan. Det beror på hur pigg jag är!

Förresten, har mina visitkort kommit! Vilket jag alldeles säkert har berättat, och har jag inte det så var det alldeles för längesedan jag bloggade! Jag har en hel hög hemma, och ett par i studion. Perfekt att dela ut, jag måste bara komma ihåg att ha med mig dom. Kanske man ska göra lite plats i plånkan?

Nu ska jag ta Kisse, en filt och gå och lägga mig i soffan med ett stort glas lingondricka! Ses i morrn.

1 kommentarer:

Sara Sverin-Söderberg sa...

Hej! Klart man måste få ett visitkort! Då kanske jag lyckas höra av mig lite oftare.. haha! ha det fint så länge!! =)
Du, jätte fint kort på dig på första sidan!! Kanoners! =)