måndag 5 januari 2009

5:e Januari 2009.

Hej!

Nu är jag trött.

Idag har jag vart i Heby med Systeryster och köpt några band till Scrapbookingen. Jättefina, och billiga. :)
Sen följde jag med en kompis som moraliskt stöd när hon tittade på lägenheter. Jag tror hon fastnade för den första. Det ska bli roligt att hjälpa henne att flytta och se henne komma på fötter.

Senare på eftermiddagen så var jag och Hansa nere i studion och plåtade Nadine. Hon blir väldans bra på kort. Jag fick några som jag är ganska nöjd med men nu känns det som om vi behöver lite nya ideér, det börjar bli lite enformigt med alla fina porträttbilder. Nu vill jag ha bilder med lite klös i!

Jag är så J**LA irriterad på hemsidan just nu. Jag vet inte om det är bilderna från den nya kameran som är för stora eller dyl. för att dom går inte att lägga upp. Skitirriterande måste jag säga! Bahh!! Jaja, bilderna kommer sen här på bloggen.

Nej, nu ska jag läsa lite. Hare gött..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det nog dags för dig att skaffa en ny hemsida som är lite proffsigare. Vi vill se koooort!! =)
/June och Hansa

Anonym sa...

Förresten, dina länkar funkar inte.
/samma lika

Josefin Hermansson sa...

Så, nu funkar länkarna igen.
Ja, jag borde skaffa mig en proper hemsida.. den jag har är så begränsad.