Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
måndag 2 mars 2009

Yrhöns!



Hallå!

I Lördags var jag så lycklig! Jag, Sara, Martina, Sofia och Micka skulle ut på krogen, och vi hade förberett oss hela eftermiddagen. Tröga som dom är så fick jag verkligen ligga i för att saker skulle hända. Speciellt på Sara som spenderade hela förmiddagen på soffan, bakis sen kvällen innan. Jag var kanonpigg, och fick fart på henne runt fem, då jag skjutsade henne till pizzan så hon fick något att äta. Stackaren! (Inte..)
Hur som helst, till krogen kom vi, men fan inte längre! Josefin, SKÄLVKLART! (vem annars?), hade glömt väskan med både sitt eget och Saras leg. Så det var bara att vända igen. Så surt, så surt! Kanonstämning i bilen på vägen in, och knäpptyst i bilen på vägen hem. Jag skämdes! :(
Men, bättre lycka nästa gång!

Lägenheten är så gott som färdig. Bara lite småpyssel kvar. Ska ev. få upp frysen idag, sen väntar jag spänt på badkaret! Ska bli helt underbart!
Igår var jag med Sara in till Sala, skulle hämta spån och fixa kläder till brandkåren. Jävlar vilken tid det tog! Men det var trevligt.

Nu ska jag se till at få något gjort. Ha det så bra, så hörs vi säkert.
Puss o Kram /J

0 kommentarer: