Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
söndag 15 mars 2009

01:23

Hallå!

Klockan är antingen väldigt mycket, eller väldigt lite. Beroende på hur man vill se på saken. Borde väl kanske sova egentligen. Jag måste lära mig att slå av telefonen på nätterna. Inte första gången jag blir väckt av den, och inte kan somna om... Men men, jag får se det positivt. Fick ju iaf tid över till ett blogg inlägg!

Dagen idag har varit väldigt bra! Hängt med Sara på äventyr! Det blev en sväng till Syrran, en timme på gymmet och massa, massa kaffe. (Inte konstigt att man har sömnproblem, haha!)

Nä, nu ska jag ge sängen en sista chans! Ha det bra, så skrivs vi!

Puss o Kram/J

2 kommentarer:

Junebacken sa...

Din kompis på andra sidan väggen borde vara nog för att ge sängen första tjing! =)

Sara Sverin-Söderberg sa...

hah! En massa kaffe! Gött!.. Vi syners snart vännen! Skojjigt!