Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
torsdag 12 mars 2009

I've got a devilish smile on my lips.

Hallå!

Sitter här, en Torsdagsmorgon, i all min ensamhet med min musik. Det blev en trevlig dag igår. Sofia kom upp en stund på morgonen innan jobbet, vi vandrade vidare hem till henne för att lyssna igenom några gamla partyskivor. Nostalgi, nostalgi!

På eftermiddagen var jag hos June och Hansa, fick sen lunch/tidig middag. Sallad, som Hansa gjort. Jättegod! Efter det städade jag lite, och samlade ihop alla grejjor som ska fotas. Förhoppningsvis ska jag få ner det till studion så fort som möjligt, så jag kan sätta fart och få någonting gjort!

Tänkte ringa Sara och fråga om hon ville träna, men såg på hennes blogg att hon hade träningsvärk, så jag får väl pallra mig ner solo då, till det andra gymmet.

Nu ska jag bädda sängen, äta frukost och komma ut i friska luften. SKITSNÖ! Är den inte borta till den 22:a blir jag riktigt arg! :(
Kan någon skicka hit lite vitsippor och vårsol?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vitsippor?? Jag hade beställt tussilago till vi kom hem från Thailand men inte ens de har ju behagat titta fram. Att snön ska försvinna till den 22 kan du ju titta i månen efter.
/syster yster

Anonym sa...

Jag kan känna den positiva stämningen ända hit!