Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
fredag 13 mars 2009

Lycka!

Hej igen!

Nu måste jag skriva av mig lite!

I morse plingade det på dörren, ganska tidigt, då jag fortfarande gick i morgonrock. Till min förvåning, och lycka, var det badkaret som kom! Installerat och klart, nu ska här badas! =D

Relativt tråkig dag annars, har blivit många sådana nu... Blir lite ensamt emellanåt, men ikväll blir det iaf en filmkväll med sällskap! Alltid uppskattat!

I morgon blir det ev. fotografering, både åt systeryster och annat. Jag har ju lite att fixa i studion egentligen.. målningen står halvfärdig efter 4 veckor. Jag tror jag törs lova bilder när suget kommer tillbaka! Inget är väl som väntans tider?
Hur jag ska göra med den är ännu oklart. Det återstår att se.

0 kommentarer: