Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
måndag 9 mars 2009

Middag.

Igår hade jag Sofia och Saga här på middag! Spagetti & köttfärssås fick det bli, i all hast. Saga hade fått en jättesöt spindelmannen-klänning av Syrran som vi provade. Den såg så liten ut, men satt jättebra! Blir kanonsöt med ett par knall röda strumpisar!


Nu var det ju meningen att jag skulle laga maten, men riktigt så blev det inte. Sofia fick stå i köket medans jag och Saga hoppade i sängen.
Väldigt uppskattat! Det är så roligt när dom börjar förstå saker och ting. Hon gick och hämtade min kamera mitt i hoppandet, och tyckte jag skulle knäppa lite kort. Roligt! Hade jag ju inte en tanke på!

Här kommer fler bilder på Primadonnan!

1 kommentarer:

Sara Sverin-Söderberg sa...

Jättefina bilder! Tur att barnen är smartare än oss :)