Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
lördag 14 mars 2009

Ett hems prydnader, är de vänner som besöker det!

Sitter här och dricker morgonkaffe. Blev en sen kväll igår. Först fika, sen TV-spelande och två filmer. Tror vi avslutade vid 2 någon gång, med löfte om ett tidigt gym pass såhär på morgonkvisten. Aff, jaja, ett löfte är ett löfte...

Mitt i allt ringde telefonen. En skapligt full Kim som tyckte att jag skulle med honom ut någon kväll. Får se när tillfälle ges... och om orken finns. Nästa telefonsamtal blev något likande, jag blev med bjuden till Sala den 27:e. Värst vad folk ringer nu!

Idag blir det förhoppningsvis en del gjort, jag måste bara piggna till först. Här kommer en bild på vårat TV-spels nördande från igår.

Ha det bra!
/J

0 kommentarer: