Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
tisdag 24 mars 2009

Tisdag , 24 Mars.

Hallå!

Nu var det längesen! För en gångs skull har jag varit upptagen! :D

Har hänt ganska mycket sen sist. I Söndags fyllde jag år! Grattis grattis, Hurra för mig! ;)
Min familia kom över, hela bunten. Trevligt. Fick ett par efterlängtade nya hörlurar till min MP3, en dammsugare (också väldigt efterlängtad), grytlappar, städgrejer, ljusstakar och blommor. Hade också turen att få ett par riktiga dojjor av Syster så nu ska här tränas, så fort den här evigt återkommande helvetes-snön har försvunnit! Guuuuuuuud så less jag är på vinter och rusk! Fram med våren, nu orkar jag bara inte vänta längre!

På Torsdag ska jag in till Falun, om det inte blir ännu värre väder, då törs jag fan inte köra hela långa vägen! Jag sökte jobb en bit utanför Sala, som lönade sig. Så på Torsdag ska jag till kontoret och skriva papper! Grattis till mig igen, och tack tack! :D
Ska bli jätteskönt att komma igång med livet igen, ut ur den här dvalan. På mer än ett sätt måste jag säga... Nu är jag trött på att vänta.

1 kommentarer:

Sara Sverin-Söderberg sa...

HAhaa! Nu ska vi träna! Måste bara bli av med min förskylning... hehe.. Du e så jävla snygg på din logg bild! Grr!!! :P