onsdag 25 februari 2009

Fullt upp.

Hej!

Nu var det ett tag sedan. Jag har haft fullt upp med annat, och har inte haft tid till att blogga.

Det har hänt en hel del under veckan som gått. Bl.a ska jag flytta ifrån Fredde. Både bra och jobbigt.
Just nu sitter jag och väntar på att Emelie ska höra av sig. Hon skulle hålla mig sällskap medans jag städar lägenheten. Sen ska allt packas upp, det ska bli roligt!

På foto-fronten har det inte hänt mycket. Fotat lite prover, men är inte riktigt färdig. Det blir lite senare än vad jag tänkt, men jag måste ha lägenheten klar så fort som möjligt. Fram tills dess bor jag i syrrans hus, och allt vad det innebär... Jag ska ta och slå henne en signal och höra hur dom har det där nere. Skönt och grönt förmodligen!

Jag ska försöka hålla er updaterade framöver.
Ha det bra. Puss & Kram /J

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att allt funkar bra. Har ar allt gront och skont, precis som du sa.. Imorgon aker vi tillbaka till Bangsaen, sedan blir vi dar en vecka, sedan lyfter planet hemat.. Suck..
Vad innebar det forresten att bo hos oss, ha ha..
kram fran Thailandarna..