måndag 16 februari 2009

Tråkigt.

Hej!

Idag har jag inte gjort mycket nödvändigt. Jag vaknade, gick till Sofia och drack kaffe. Kom hem, åt med Fredde, Patrik och Lena. Gott.
Nu ska jag kila förbi mamma tror jag, kanske ta en promenad. Jag längtar så tills i morgon när jag får nya lurar till mp3:n. Det är så värdelöst att gå utan musik!
I morgon ska jag och Sofia ner till studion. Hon ska fota mig. Jag får väl guida henne, men det blir nog bra. Jag vill också ha lite snygga bilder! Somriga, speciellt. Ska samla ihop lite kläder, duscha och fixa till mig i morgon bitti, sen bär det ner i källaren. Jag hoppas bilderna blir bra. Jag har ju fått så snygga bilder på alla andra, så jag blir besviken om kameran sviker mig nu när jag själv står modell.

Ha det bra. Kommer nog nån bild i morgon!

1 kommentarer:

Sara Sverin-Söderberg sa...

Haha! Lita på kameran du så ska du se att det blir super bilder!! =) Lycka till!! =)