måndag 9 februari 2009

Burrrrrr!!

Full rulle!

Skitväder hela veckan, och nu ännu mera snö! Negativiteten är på topp! Det enda som var bra var solen.

Det blev en sväng till Östa idag. Med Rebecka. Jag tror hon blev lite sugen på min D40, hihi =)
Jag fick inte många bra bilder, men Rebecka fick några på mig. Krulltott, som vanligt.
Svinkallt var det, och jag hade inga bra vantar så när jag kom tillbaka till bilen hade jag problem med att vrida om nyckeln. Dags att köpa nya vantar. Mina stackars fingrisar är likstela.


Mitt i allt ringde telefonen, och jag skulle iväg och fotografera häst och produkter kl 14.00. Kul! Jättetrevlig häst. Bilder kommer i morgon, eller senare ikväll.

Tog en kvällspromenad med systeryster. Trevligt, trevligt. Fryser som en liten gris, så jag har flörtat in mig hos Sofia, som är så snäll och lånar ut sitt badkar en timme (eller två? ;)
Och Saga lånar ut skum =D Så nu ska jag mysa till tusen. Jag tänkte jag skulle råna någon stackare på ett par värmeljus innan jag åker. Det ger hög mysfaktor, och är ett absolut måste!

Nu måste jag kila. Hörs senare.
P & K

0 kommentarer: