fredag 6 februari 2009

Sex & the City vs. Top Model.

Hejhej!

Nu börjar jag bli lite piggare, äntligen! Men herrej*vlar så trött jag blir på vädret! Nu är det dock inte långt kvar tills vi ska till Paris. Har vi tur så är det nästan sommarvärme där nere under tiden vi är där. Underbart! Nu måste jag bara vinna ett par miljoner så jag kan shoppa där nere. =/

Kisse har fått en dålig vana - att klättra upp på taket! Man hör hur det dunsar när man ligger i sängen (av- och påstigning på sovrumstaket..). jag tog henne på bar gärning här om dagen.


Jag framkallade lite bilder idag som jag tänkte sätta upp i studion. Nu börjar man få sig en rejäl samling favoriter! Det var svårt att välja, så det blev hela 23 bilder. En del förstorade. Blir snyggt att ha på väggen där, så folk kan se dom. Det blir säkert ännu fler så småningom. Jag tänkte att om jag inte får något att göra de här veckorna framöver så kan man ju alltid försöka förbättra på i studion lite. Göra snyggt.

Nu ska jag läga mig i soffan och kolla på Sex and the City och Top Model. Jag brukar inte följa Top model vanligtvis, men jag har kommit på att det finns en hel del foto-inspiration i programmen, så det är värt att kollas igenom.

Bye for now.

3 kommentarer:

Junebacken sa...

Sex and the city är ju skitbra. Själv ska jag snart lägga mig i soffan och kolla på Medium som spelades in miss i nassen.

Sara Sverin-Söderberg sa...

haha.. gud vad nöjd kassen ser ut du!! haaahha...
Höres!! =)

Josefin Hermansson sa...

Herre gud! Jag kan ju inte stava, haha! x)