onsdag 11 februari 2009

Färdig!!

Hej igen!
Den här dagen har gått fort. Attans så ont i ryggen jag har efter att ha setat under nålen. Fick sitta bak-och-fram på en stol i ett par timmar. Men det var det värt! Jag var lite nervös innan, men det gick över ganska snabbt. Däremot trodde jag inte att det skulle göra lika ont som det faktiskt gjorde. Den andra gjorde inte ont alls, men den sitter ju rätt på fläsket. Den här var värre just för att det var på ryggen. Mycket ben och nerver. Ush. Men den ser fin ut. Inte ens röd. Blödde ingenting.
Här kommer dagens bild:


Kan inte vänta tills jag får duscha av mig överflödig färg och se hur den ser ut ren. Nu fattas bara en bellybutton piercing, men det är jag för skraj för, haha. SÅDANA nålar är för läskiga!
En snygg solbränna på det här, sen är jag helt satisfied! Nästan iaf. =D
Nej, nu ska jag mysa och lyssna på lite musik. Trött är jag redan, för en gångs skull!
Ha en trevlig kväll, så hörs vi!
PK /J

1 kommentarer:

Marina sa...

Skitfin! :D
Jag vill oxå.. men det var ju det där med att övertala föräldrarna.... (: