onsdag 11 februari 2009

Tjossan.

Sitter och filurar lite så här på morgonen. Ska till Sofia senare på dan'. Är det inte underbart att ha en egen stylist? =)

Jag har setat och kikat lite på tatueringar. En kompis som tatuerar kom hem från Göteborg igår, och han hade med sig alla prylar. Så jag tänkte passa på. Men bara något litet. Det lutar åt ett Vädurstecken på axeln. Jag måste bara hitta ett som är snyggt. I värsta fall får jag rita upp ett eget, bah. Som om jag inte har tillräckligt att göra..
Jag tänkte även trakassera min kära syster lite senare. En favoritsyssla jag har. =)

Jag känner att jag är på toppen humör idag! Allting är roligt! Så nu har jag inte tid att sitta här och dega.. ha det bra så skrivs vi!
Puss & Kram /J

1 kommentarer:

Junebacken sa...

Jaha.. Vad kan jag stå till tjänst med idag då? =)