onsdag 4 februari 2009

Mys.

Hej igen!

Idag känner jag mig betydligt bättre, även om jag fortfarande låter väldigt illa. Man får en sån otroligt sexig röst (eller inte...) när man är förkyld, tycker ni inte? Det är ju helt sjukt så tråkigt man har när man ligger i soffan dag ut och dag in. Alla jobbar, och jag är hemma helt solo. Till och med datorn har blivit tråkig, haha.

För någon dag sedan stod jag och lagade mat, när Fredde kliver in genom dörren med en blombukett, tänka sig! Självklart åkte kameran fram, och såhär såg blommorna ut:


Jag är nu helt klar med bilderna från i Söndags. Jag tänker inte lägga ut några mer här på bloggen, utan alla (nästan) finns i galleriet på min hemsida, om ni är nyfikna. Jag vill passa på att tacka modellerna, kanonbra jobbat!

Förhoppningsvis, om jag är piggare på Fredag, så ska vi ta ett par timmar och knata runt på Garveriet igen. Denna gång ska jag få låna en bygglampa att ha med mig. Det känns inte riktigt som att jag vill släpa med mig för mycket fotoutrustning eftersom det är ganska dammigt där nere, men en redig belysning fixar det mesta, och det är där bygglampan kommer in.
Jag har även ett collage jag måste göra färdigt, också till brandkåren. Nu ligger jag verkligen efter med en hel del.

En gammal arbetskamrat ringde mig igår. Hon och en till ville ev. fota sina barn. Kul!

Nu ska jag kila och försöka få i mig lunch. Ha det bra, så skrivs vi snart!

1 kommentarer:

Sara Sverin-Söderberg sa...

Haha!! Super bilder!! =) Jag ska ge skiviorna till dom andra i dag.. Så ska vi se vad dom säger.. hehe...
Marina satt å kolla... Hon tyckte att jag såg ut som en vildkatt och thesan som en raskatt.. haha.. ganska kul kommentar.. =)
Puss!!