Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
lördag 2 januari 2010

Nyår 2009.






Ja, nyårsafton var jag iaf pigg! Kom inte i säng förrän kl 6 på morgonen efter.

Vi började dagen med att åka in och handla. Efter milslånga köer var vi hungriga och gick in på Liljas och tog en varsin lunch. Mmmm! :D

Sen blev det Tärnsjö, hem till mamma och pappa en snabbis. Peter började sörpla jäger redan där, och jag satt och våndades av bara lukten! Sen i somras blir det aldrig mera jäger för min del!
Öl däremot går bra, och jag hade köpt med mig en kasse alkoholfria till mig själv, för stämingens skull.

Vi kom till Kim o Sara runt fem, bara 10 min försenade! Kors i taket! Vi möttes av en ganska lustig syn när vi kom in i köket. Kim -underställskocken- var i full gång med maten.


Det blev fläskfilé, rotfrukter o potatisskivor i ugn, sallad och bea-sås. Det var längesen jag åt det, och supergott var det! Sara har det bra hon... ;)

På det blev det kladdkaka och snickerstårta med grädde, hallon och blåbär. Jag var mätt redan efter maten! Det är synd att man blir mätt så fort! Skönt är iaf att jag lyckats träffa ett större matvrak än mig själv, så jag slipper skämmas! :D






Vid tolvslaget, istället för att skjuta iväg fyrverkerier, så hade vi köpt varmluftsballonger som vi skrev något gulligt på och skickade iväg. Får se vilken stackare som hade dom hängandes i trädgården dagen efter...

Här är en bild på Peter som skickar iväg våran ballong som han fyndigt hittade på texten till:


Kvällen avslutades med en skål och en nyårskyss, chips och dip, och sedan en 45 min bildfärd hem till huset i Grällsta igen. Det blev att varva ner litei soffan med mysmusik innan vi kom i säng.. Såå skönt att få krypa ner i en varm famn under ett varmt täcke efter en kall natt ute i kylan!

Nu ska vi in till Västerås och spana på teknik-rea! Vi ska börja nya året med att fixa till en studio här hemma. Har jag tur får jag ännu en foto-kompis på hemmaplan! Han verkar tycka det är roligt, vilket gör det ännu roligare för mig! Delad glädje är dubbelglädje!
Gott nytt år folks! Kram J












0 kommentarer: