Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
onsdag 30 december 2009

Julhelgen.

Hejsan!

Börjar med lite uppdateringar över julhelgen. Jag skulle egentligen jobbat julafton, men riktigt så blev det inte. Jag vaknade 05:30 och hann inte mer än hänga mig ut över sängkanten, så var hela golvet på min sida täckt av spyor. Peter fick börja sin Julafton med att skura upp efter mig... Jag tyckte lite synd om honom när han påpekade att det var våran första Julafton tillsammans, och nu var den förstörd! Men det går fler tåg. Nästa jul blir bättre, då har vi våran efterlängtade bebis med oss också!

Juldagen blev i Tärnsjö, och jag passade på att njuta av julmaten som jag gick totalt miste om på Julafton. Peter var självklart tvungen att dokumentera mitt ätande då jag satt med hela gaffeln nerstucken i jätteburken och fiskade sill. Mmmm! =)

Dessvärre, för att göra julen ännu mer rörig, så kommer vi hem från Tärnsjö och märker morgonen efter att Peter blivit lite för rund om fötterna och tappat hela plånkan med bankkort, körkort - ja rubbet! Förmodligen vilar den mjukt och skönt i snön någonstans i Tärnsjö, under bar himmel.

Den 27:e blev det ännu mer julfirande när vi hade bjudit hem hela släkten på kalas. Det blev att alla beställde pizza efter all julmat. Det var gott faktiskt! Lyckligast av alla var förstås Peter som fick äta så mycket pizza han orkade!

Sen kom Tomten!

Ungarna blev jätteglada, och det blev en massa paket. Tro det eller ej, men den som blev allra mest förtjust i att Tomten kom på besök var nog hunden! Jag var så duktig att jag till och med fick med det på bild!



Är det inte skönt att julhelgen är över? Och i övermorgon blir det ett nytt år, med nya löften och förväntningar! Alltid lika spännande att se vad varje nytt år har att ge. Jag hoppas att 2010 blir bättre än det gångna året. Men jag tror att detta år kommer bli väldigt annorlunda... På gott och ont naturligtvis...
Vi ses i Januari! Gott nytt år!
Chip chip /J


1 kommentarer:

Ammy sa...

Hur långt gången är ni nu? Hoppas allt är bra, och självklart blir nästa jul en minnesvärd jul för er, sköt om dig Kram