Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
lördag 18 april 2009

Sjukling.

Hallå!

Nu var det längesen jag bloggade! Alldeles för längesen...
Har haft ganska fullt upp faktiskt. Jobbat, latat mig (oerhört viktigt det där..!), promenerat, njutit av livet.. och vädret såklart! Våren är väl ändå den bästa tiden på året!?

Just nu ligger jag dock nerbäddad, med sällskap av min mobiltelefon, datorn, en ask alvedon, ett glas äppeljuice och ett kilo godis! Yummie..

Igår var jag och Sara och åt mat hos Syrran. Tacos, kaffe, godis och kakor... sen rullade man hem. Det har inte blivit mycket fotande senaste månaden, men det sätter väl fart igen så småningom. Har jag tur så får jag fota ikväll, om jag orkar. Vi får 'la se!

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt. Just nu längtar jag mig fördärvad tills på Tisdag! Hela 2 lååååånga dagar dit. Tänkte jag skulle stanna i sängen tills dess så kanske jag hunnit bli lite piggare! Ha det bra, så skrivs vi!

PoK /J

0 kommentarer: