Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
onsdag 29 april 2009

29:e April.

"People change so that you would learn to let go...
Things go wrong so that you would learn to appreciate them when they're right...
You believe in lies so that you eventually learn to trust no one but yourself...
And sometimes, good things fall apart so that better things could fall together... !"
-Dagens citat

Sitter i köket på jobbet, i min ensamhet. Ska strax få åka hemåt. Underbart väder har det varit, och jag sitter och funderar på varför jag inte passat på att fotografera ute! Både inspirationen och batterierna (både mina och kamerans) har det varit dåligt med på senaste.. Ska försöka att blogga lite mer också! Det tar sig, sakta men säkert..

Snart tänkte jag, när det blir lite lite varmare på morgnarna och det får gärna vara aningen dimmigt, så ska jag be om att få låna min allra käraste lilla Aska och rida ut barbacka med utsläppt hår på närmaste blomsteräng! Sen ska jag nog be Hansa lite snällt att vara uppe med tuppen och fotografera oss! Tills dess måste jag ha skaffat mig en vacker klänning, som tåls att gnidas mot en hästrygg. Det blir en utmaning.. Bilder kommer givetvis upp här efter fotograferingen. Så nu vet ni vad ni har och vänta er!

Så härligt det ska bli med sommar! Lite underligt är det, att man aldrig är nöjd! För ett par inlägg sedan så satt jag och gnällde över att det var en evighet tills våren kom. Nu är den här.. och nu gnäller jag fram till sommaren, haha!

Häromdagen var jag ute hos Sara och fotade hästarna. Ingen var speciellt intresserad av vad jag hade att göra i deras hage, förutom lill-toffsan som så lydigt poserade framför kameran. Här kommer två bilder; Enjoy!


Som sagt har det inte blivit mycket fotande på senaste. Antar att det är p.g.a att jag redan fotat de flesta jag känner på alla sätt möjliga, så jag tänkte börja leta nytt. Något jag vill prova på nu är barn utomhus (är ju så härligt med alla vitsippor!), och sport! Där ligger jag efter! Nu vill jag ha nya ansikten, nya ideer och nya projekt!

Nu måste jag verkligen sätta fart på inspirationen, den har fått vila allt för länge, så hjälp mig nu!

Några som är sugna på att bli modeller för en dag?...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder. Du har väl inte glömt att boka in en dag under Kristi Flygar helgen för att komma ner till Heby Brukshundklubb och fota våra fartfylda skyddshundar, om tid finns och vi kan sammanstråla så vore vi i sökgänget glada för att få lite fartfylda sökbilder (sök är när hundarna letar upp människor i skogen). Ja nu har jag försökt komma med lite nya fotoprojekt. Väntar med spänning på Kira och Hassan bilder som jag vet finns i din kamera. Tänk på att varje dag ger en dags mer erfarenhet. / Marie