Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
söndag 1 november 2009

I väntans tider...

Hej igen!

Sorry för min frånvaro. Har haft väldigt mycket i huvet den här hösten!

En liten uppdatering;

Först och främst ska jag berätta varför jag inte haft varken tid, ork eller möjlighet att blogga. Vi håller just nu på med att flytta. Det har vi väntat på hela hösten, och nu har vi äntligen fått börja ordentligt. Lite lustigt att man fått tillbaka lusten att blogga mitt i flytten... ?
Hur som helst, jag kan knappt vänta att få inreda barnkammaren med vagga och allt!

Jobbat har jag gjort en hel del. Har inte hunnit fotografera så mycket. Eller jo, kanske en hel del egentligen... Ett bröllop i början av Augusti, massa bilder på mig och Peter, och en del på Norah.
Bilder från bröllopet finns på hemsidan om ni är nyfikna!

Sen funderar jag om jag ska göra om bloggen en aning. Det känns som att det kommer vara mer Scrapbooking och Bebis än bara Foto just nu. Eller så får jag skaffa mig en till. Men det är nog lite överkurs, jag som inte ens hinner med en!

Om några timmar ska jag hem till Gubben och kolla så han kommit någonstans med tapeterna! Så, ha en bra dag så skrivs vi snart igen!

PoK /J

0 kommentarer: