Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
söndag 8 november 2009

Adressändring.

Idag har jag äntligen adressändrat! Så, från och med i morgon så bor min post i nya huset! Själv bor jag i kappsäck ett par veckor till.

Jag har beställt nya visitkort eftersom jag bytt både hemsida och postadress sen jag beställde dom gamla. Såhär ser dom nya ut;

Dom kommer dock inte förrän om två veckor.

Igår var vi (Peter som vanligt..) och tapetserade. Bara en vägg kvar i vardagsrummet nu, sen kan vi börja ställa i ordning. De andra har kommit ut ur huset helt nu, och in i det nya! Det blev verkligen hur fint som helst där inne! Vi samlades där igår och åt smörgåsar med lite vin/öl till.. (bubbelvatten för min del.. ) på senheten, med tända ljus i det nyrenoverade köket! Jättemysigt. Själv var jag hur trött som helst och somnade som en stock när vi kom tillbaka sen. Men jag var nog inte den enda.

I morgon ska vi hämta Norah igen. Sen jobbar jag på kvällen. Jag hoppas Peter hinner klart med vardagsrummet då, så kanske vi kan sova i huset snart! Jag ska tjata lite på honom! Så skönt om man slipper åkandet!

På Tisdag ska vi upp med tuppen. Köra Pappa till Akademiska. Han ska läggas in för operation och behöver två chaufförer. så jag och Peter åker tillsammans. Mysigt! :)

Nu ska jag strax åka hem från jobbet. Hoppas att allt är bra med er!

2 kommentarer:

Pia sa...

Tack för idag! Det var jätte kul att träffa dig!

Vi ses!

Kram Pia

Anonym sa...

Snygga visitkort!
/syster yster