Welcome!

Welcome!
Here you'll find photography, digital scrapbooking, love, family life, and a lot of my random thoughts. Enjoy!

Peter. My One and Only.

Peter. My One and Only.
My boyfriend, The Father of my unborn child, and the man I want to spend the rest of my life with.

About Me

Min bilder
Josefin Hermansson
Contact me: jillysilly_87@hotmail.com
Visa hela min profil
onsdag 13 maj 2009

Ledig dag.

Idag har jag ägnat ett par timmar åt fotograferingen, eftersom jag hade ledigt hela dagen. Det jag gjorde var att åka ut till Östa för att fota lite natur. Jag måste erkänna att jag har slitit ut både Gysinge och Östa ganska rejält. Jag upptäckte nämligen idag att det inte fanns någonting som jag inte redan fotat.
Hur som helst, när jag sedan satt och redigerade dessa bilder, så började jag fundera på om jag inte ska börja bli kvadratisk! För att sedan använda "Galleri-layout". Jag provade, och precis som jag trodde, så blev det faktiskt riktigt snyggt! Vad tycker ni?

0 kommentarer: